تئــــــــــاتــــــــــر ایــــــــــران

تئــــــــــاتــــــــــر ایــــــــــران
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

گروه تئاتر مکث بندر گناوه

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۲ ب.ظ | محمد باقری زاده | ۰ نظر

  گناوه خبرگزاری مهر: سرپرست گروه نمایشی مکث گناوه گفت: هنرمندان گروه نمایشی مکث شهرستان گناوه توانستند در چهارمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان بوشهر   که در شهرستان دیر برگزار شد، به صورت کم نظیری خوش درخشیده و موفق به دریافت چندین عنوان برتر این جشنواره شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس عصر پنجشنبه با حضور بازیگران سینما،تلویزیون و تئاتر کشور،ابوالفضل پورعرب و سیروس همتی در مجتمع فرهنگی و هنری نفت با معرفی برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان داد.

این جشنواره به مدت چهار روز از 14 مهرماه تا 17 مهرماه برگزار شد.

سازمان منطقه ویژه پارس در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی خود در اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به انتشار فراخوان چهارمین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس کرد که در موعد پیش بینی شده برای این جشنواره قریب به 49 متن نمایشی از استان بوشهر به دببرخانه جشنواره رسید که پس از جمع بندی این آثار و ارسال به هیئت بازخوان، این هیئت 19 اثر را به عنوان آثار برتر برای حضور در مرحله بازبینی انتخاب و معرفی کرد.

در مرحله بازبینی این جشنواره نیز که در شهرستان‌های استان برگزار شد، از بین آثار راه‌یافته به این مرحله هفت اثر نمایشی از شهرستان‌های کنگان، بوشهر، گناوه، دیّر و خارگ به مرحله پایانی جشنواره راه یافتند.

این هفت اثر نمایشی طی روزهای 14 تا 17 مهرماه به میزبانی مجتمع فرهنگی و هنری نفت بندر دیّر و با استقبال گسترده و چشمگیر مردم برروی صحنه رفتند.

سیروس همتی، ابوذر مختارزاده، رضا بهارلو در این جشنواره به عنوان داور و حاج علی قربانی به عنوان نماینده شورای عالی نظارت استان در این جشنواره حضور داشتند.

درخشش کم نظیر گروه نمایشی مکث در جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان بوشهر

اردلان تاجدینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: چهارمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان بوشهر در دیر برای ما خوش یمن بود و هنرمندان ما توانستند جایزه طراحی لباس، طراحی صحنه، طراحی بروشور و موسیقی را برای نمایش ماه مهر از سال شصت به دست آورند.

وی ادامه داد: جایزه بازیگری دوم مرد به سید عبدالحسین نواب موسوی برای ایفای نقش شط نورد و بازیگری سوم  زن به صدیقه خدری برای بازی در نقش آلنوش نمایش ماه مهر از سال شصت تعلق گرفت و جایزه کارگردانی سوم نیز به اردلان تاجدینی کارگردان این نمایش اهدا شد.

تاجدینی اضافه کرد: همچنین در چهارمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان بوشهر در دیر از بازی علیرضا فهیم پور برای بازی در نقش موسی به صورت ویژه تقدیر شد.

  • محمد باقری زاده